Firmamıza ait isim ve logo üzerine ayrıca özel çalışmalar yapılarak Gazi şehrimiz fıstıkta dünya şahı olduğu gibi, firmamız da Gazi şehrimizin şahı olma iddiasıyla hizmet vermek için Fıstıkşah ismi üzerine kurulmuştur. Logomuzda yer alan renklerin her biri ayrı bir anlam ifade etmektedir.
Gaziantep fıstık ve çerez çeşitleri;
Hepsi en uygun fiyata burada!
FISTIĞIN ŞAHINA HOŞGELDİNİZ!
Gaziantep merkezli firmamız, Gaziantep fıstığı çeşitleri üzerine hizmet vermektedir.
TARİHTEKİ YOLCULUĞUMUZ
Ürünlerimiz tamamen helal gıdaya uygundur.
1976 yılında başlayan serüvenimiz.
- Gaziantep merkezli firmamız 1976 yılından beri Antep fıstığı üzerine hizmet veren baba mesleğini devir alarak 01.09.2020 yılında kendine özel tescilli isim,
- marka ve logosuyla Gaziantep fıstığı ve kuruyemiş üzerine kurulmuştur.
2020 yılında baba mesleğini Sn. Ahmet TOZ devralmıştır.
- Gaziantep merkezli FISITIKŞAH markalı firmamız; Sn. Ahmet TOZ tarafından faaliyete geçirilmiş olup,
- Gaziantep fıstığı ve diğer çerez çeşitleri üzerine hizmet vermektedir.
Tüm ürünlerimiz kendi işletmelimizde üretilmektedir.
- Tüm ürünler kendi işletmemiz bünyesinde işlenerek satışa hazır hale getirilmektedir.
- Ürünlerimiz tamamen helal gıdaya uygundur. Firmamız insan sağlına önem veren ve maddi kazancı ikinci plana bırakan amaç üzerine hizmet vermektedir.
Gaziantep fıstığı
- Gazi şehrimiz fıstıkta dünya şahı olduğu gibi,
- Firmamız da Gazi şehrimizin şahı olma iddiasıyla hizmet vermek için Fıstıkşah ismi üzerine kurulmuştur.
Kurumsal kimliğimizde kullanacağımız renk veya renkleri seçerken önce marka kişiliğimizi belirleyerek bu kişiliği en iyi yansıtan, ürünümüzü veya hizmetimizi hangi rengin temsil ettiği, rekabette daha çok dikkat çekmemiz ve tüketicimizin zihninde ayrı bir yer edinmemiz düşünülmüştür.
Logomuzda kullandığımız yeşil renk ile, insanlar tarafından sıklıkla doğa, sağlık, ve huzur teşkil eden simge ve çoğu kişinin aklında ilk olarak doğa çağrışımı yapan bir renk olan yeşil, bununla birlikte depresyonu hafiflettiği, yeşil bir ortamda çalışan kişilerin daha az karın ağrısı yaşadıkları, gece görüş gözlüklerinde de yeşil rengin kullanıldığı, çünkü insan gözünün en hassas olduğu renk yeşil olduğu ve insan gözünün en çok yeşilin tonlarını ayırt edebildiği, bununla birlikte yeşil, yeni büyümeyi de temsil ederek, pazarlama açısından baktığımızda, yeşil rengi mağazalarda insanları rahatlatmak için kullanıldığı, aynı zamanda zenginlik ile ilişkili olmasından ötürü, birçok finans şirketi de logolarında yeşile yer verdiği, çok yönlülüğün en üst noktası olan yeşil rengin, güçlü kültürel çağrıştırmalara sahip olduğu, gözlemlenmiş ve yeşil renk logomuzda yer almıştır.
Diğer logo rengimiz kahverengi tonunda ise; bir markanın sağlam ve ciddi görünmesini sağladığı, kahverengi, sağlamlığın yanı sıra, güvenilirlik ve dünyevi havayı da temsil ettiği, aynı zamanda bu renk; doğayı, ağaçlığı ve faydayı işaret ettiği, bununla birlikte toprağın rengi olmasından dolayı, tarım endüstrisinde de sıklıkla tercih edilen bir renk olduğu gözlemlenmiş ve kahverengi renk logomuzda yer almıştır.
Son olarak yazıda kullandığımız siyah ve kasede kullandığımız beyaz renklerde ise; siyah renk ile Kurumsallığı çağrıştırmak ve diğer yandan güç ve zarafeti temsil edip, beyaz renk ile de sade bir kişilik yansıtmak ve saflığın ve barışın evrensel renginin yansıtılması düşünülmüştür.
Logomuzda ayrıca beyaz sunum kasesi içerisinde 1 adet ağzı açık ve mükemmel görüntüsüyle asaletli bir şekilde görünen fıstığımız ve fıstığımızı kaplayan şah ismiyle özleşerek taç şeklinde düşünülmüş 5 adet yaprağımız mevcuttur.
Loğumuzun yazı şekline gelince yani font olarak da, dikkat çekici özelliği ve şekliyle öne çıkan ve rakip firmalar tarafından kullanımına rastlanılmayan ve bizi farklı kılan pirulen font modülü kullanılmıştır.